עיצוב דלתות פנים

עיצוב דלתות פנים בכל חלל יבוא לידי ביטוי בסגנון שנבחר ובכל האלמנטים שקשורים אליו. ישנם מגוון של סגנונות עיצוב שמתאימים לבתים ולדירות, ואת כל החללים בבית מאבזרים בהתאם לסגנון המועדף. אנשים נוטים לבחור סגנון עיצובי לחלל שלהם לפי טעמם האישי שלהם ולפי הצרכים שלהם.

עיצוב דלתות פנים הן עיצובים בסגנונות שמוכרים ונפוצים היום הם: מודרני, עיצוב קלאסי, וינטאג', עיצוב כפרי, עיצוב יוקרתי ועוד. אחד הדברים החשובים בבחירת סגנון עיצובי לחלל, הוא ההתאמה של דלתות פנים דקורטיביות שיתאימו לסגנון העיצובי ששולט בבית.

 

דלתות פנים מתכתבות עם המרחב העיצובי

בניגוד לדלתות הכניסה, דלתות פנים הם כמו רהיט דקורטיבי ועיצובי שנמצא בתוך חלל הפנים שלכם. דלתות הפנים הם ההתרשמות הראשונה מכל חלל בבית והן יכולות לסייע ולשדרג את עיצוב המראה של החדר באופן משמעותי. להלן מספר סגנונות עיצוב של חללים ורעיונות עבור דלתות פנים מעוצבות בהתאם לסגנון הנבחר.

 

סגנון מודרני

חלל מודרני יבוא לידי ביטוי בעיקר בסגנון נקי שמאכלס בתוכו כמות מרובה של אור טבעי וגוונים טבעיים כמו לבן, ירוק וכו'. גם הריהוט בסגנון מודרני יראה מאופק ונקי. החלל יספק תחושה של מרחב וזרימת אנרגיה בשל החלל המאוורר, נטול החפצים, מה שמאפיין את הסגנון המודרני. בנוסף, בסגנון המודרני יש מגוון של מקומות אחסון פרקטיים ומודולריים שמתמזגים בחלל.

עיצוב דלתות שיכולות להתאים לחלל מהסוג הזה הם דלתות פרקטיות ונקיות במראה שלהן, להגדרה הזו עונות דלתות למינטו, אלו דלתות פנים איכותיות, נעימות למראה שמשאירות רושם צעיר ורענן. עיצוב דלתות פנים יכול להגיע בגוונים רבים, נעימים לעין שיכולים להתאים לכל חלל בבית.

 

סגנון וינטאג'

חלל שהוא וינטאג' יש לו ניחוח עיצובי של פעם. האלמנטים בסגנון הוינטאג' הם מסוגננים בטעם עתיק של שנות ה- 60 ושנות ה- 70 וגם ה80. הספות מצוירות והגוונים בוהקים יש מגוון של בדים עם שעטנז עיצובי ומנעד של פריטים, אביזרים וריהוט שמתאים לסגנון הזה. דלתות הפנים שיכולות להתאים לסגנון הזה הן דלתות זכוכית, דלתות זכוכית מעוטרות עם מגוון של אלמנטים וחריטות מעניינות, ניתן יהיה לשלב גם דלתות עץ עם זכוכית.

 

סגנון יוקרתי לעיצוב דלתות פנים

סגנון עיצוב יוקרתי יבוא לידי ביטוי בעיקר בריהוט יוקרה, עם אבזור שהוא יוקרתי וכל רהיט יהיה דקורטיבי ומשוכלל. מלבד היוקרה תבוא לידי ביטוי הטכנולוגיה החכמה והמשוכללת במכשירי החשמל, בתריסים האלקטרוניים של החלונות ומרפסת הבית. דלתות פנים שיכולות להתאים לחלל יוקרתי הן דלתות בסטנדרט גבוה, דלתות פנים מעוצבות מעץ מלא או שילוב של דלתות עץ וזכוכית וחומרי גלם מעניינים ומקוריים.

 

סגנון כפרי

עיצוב כפרי בבית בא לידי ביטוי בעיצוב חם ופרחוני, עיצוב שמביא את הניחוח של השדה והכפר לפנים חלל הבית. דלתות הפנים שיתאימו לחלל כפרי יהיו דלתות מעץ בגוונים חומים, שמנת ואוופוויט.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!