מתקיני דלתות מקצועיים

מתקיני דלתות מקצועיים? רק באמצעות מקצוענים!

דלת פנים היא אחד החפצים שאנחנו עושים בו שימוש פעמים רבות מאוד ביום, עשרות פעמים ביום אנחנו יוצאים ונכנסים לכל חדר, לכן טבעי שלא נקדיש מחשבה רבה לדלת בחיי היומיום שלנו. מצד שני, אם ישנן בעיות בדלת, גם בעיות קטנות, נשים לב לכך דלת שחורקת בזמן הפתיחה והסגירה, או דלת שלא מתאימה לממדי הפתח שבו היא מותקנת.

בשל כך, התקנת דלתות פנים מקצועית צריכה להיעשות באופן הנכון ביותר ובאמצעות מתקיני דלתות מקצועיים! הן מבחינת עיצוב הדלתות והן מבחינת המפרט הטכני שלה החומר ממנו עשויה הדלת, הפרזול ומנגנון ההנעה של הדלת. התקנה נכונה של הדלת אמורה לאפשר לדלת לחצוץ בין החדר לשאר הבית. זאת, לא רק מבחינת הכניסה אליו, אלא גם מבחינת מיזוג אוויר וריחות.

 

להתאים את הדלתות לבית

חלק מהבעיות שישנן לעיתים בדלתות נוצרות בזמן התקנת דלתות פנים, למשל אם נלקחו מידות לא נכונות או אם הדלת לא מחוברת כראוי למשקוף. עם זאת, בעיות בדלת יכולות להיווצר גם עקב בחירה לא נכונה של הדלת שלנו, למשל אם ניקח לחדר האמבטיה דלת, שמתנפחת במגע עם מים.

לכן, הדרך לדלת תקנית שמשמשת אותנו לאורך שנים, מתחילה כבר עם תחילת מסע הקניות שלנו יש לשים לב לחומרים הנפוצים בשימוש של ייצור דלתות פנים ועל ההבדלים בניהם (למשל, דלתות שעשויות מאפוקסי עדינות יותר מדלתות העשויות מלמינטו, לכן הן פחות מתאימות לחדרים בהם הדלתות יכולות להיטרק בעוצמה). מעבר לכך, כדאי לשים לב לעניין נעילת הדלת, עניין זה לא כל כך רלוונטי בדלתות מטבח, למשל, אך הוא מאוד חשוב בדלתות שירותים, אמבטיה וחדרי שינה. דלת שקשה לנעול אותה, או דלת שקשה לפתוח אותה, עלולה ליצור אי נוחות רבה.

למצוא מתקיני דלתות מקצועיים

כמובן, שהלקוח לא יכול להכיר את כל סוגי החומרים הקיימים בשוק, גם אם ימצא מידע רב באינטרנט. ישנם גם שיקולים נוספים, שקשורים לעניין של מתקיני דלתות מקצועיים שהלקוח יכול שלא להיות מודע להם או להמעיט בערכם. לכן, חשוב למצוא בית עסק מקצועי ומנוסה לייצור דלתות פנים, שילווה את הלקוח לכל אורך הדרך: צוות מיומן אמור להבין את הצרכים המדויקים שהדלת צריכה למלא, ויזואלית ופונקציונלית, לקחת את המידות הנכונות בבית הלקוח וכמובן להתקין את הדלת במקום המיועד באופן מקצועי, שיוציא את המירב מהדלת. לאחר התקנת הדלת, חשוב שהחברה תספק לכם תקופת אחריות ארוכה, על מנת לטפל בבעיות לא צפויות, שיכולות להופיע בעתיד בדלת.

מה קורה לאחר שנגמרת האחריות?

רוב משקי הבית אינם מחליפים דלתות פנים או חוץ כול שנה ואפילו לא כול שנתיים, במיוחד כאשר הדירות הן דירות מושכרות ובהן הדלתות יכולות להיות אפילו בנות עשרות שנים. לרוב כאשר אנו מתחדשים בדלתות פנים חדשות אנו מקבלים אחריות לתקופה מסוימת שבסופו של דבר תיגמר.. אז מה עושים במקרה ויש לנו בעיה בדלת ואין לנו אחריות? במקרה כזה אנו יכולים לפנות למתקיני דלתות מקצועיים.

בין אם אתם גרים באזור המרכז, הצפון או הדרום ויש לכם בעיה יחסית קטנה באחד מהדלתות שלכם, ואתם לא מעוניינים להחליף או לשפץ את הדלת ( מה שיכול לעלות כסף רב ) אתם יכולים ליצור קשר עם מנעולן אמין באזורכם "ולסגור" את הפינה בעלות מינימלית.

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!