משקוף עיוור- מה זה?

משקוף עיוור הוא למעשה משקוף סמוי שבנוי ממסגרת עץ. את מסגרת העץ שמשמשת בתור משקוף עיוור מתקינים בסוף שלב השלד ובמטרה להוסיף עליה את הדלת. כמו כן, משקוף לדלת מיועד לקבוע את המסגרת ואת גבולות הטיח והשימוש בו נפוץ בעיקר בפרויקטים של בניית בתים חדשים או כמובן משרדים.

מבחינה אדריכלית, משקוף עיוור לדלת פנים בנוי משלושה לוחות עץ ומתקינים אותו מיד אחרי בניית הקיר ולפני הטיוח. בעת השוואה בין שירותי התקנת משקוף עיוור מחיר הוא עניין חשוב אך לא הפקטור היחיד שצריך לבדוק, מה גם שעדיף קודם לברר מתי כדאי להוסיף אותו לתהליך הבנייה.

 

התקנת משקופים עיוורים בבית – מתי כדאי?

תהליך בנייה סטנדרטי עלול להיפגע בגלל שורה ארוכה של גורמי סיכון ותקלות. בין היתר, יש מקרים שבהם הבניה מתבצעת בצורה לא מדויקת ולכן המפתח שנותר בקיר בלוקים ומיועד לדלתות פנים נשאר לא מפולס ולא מאוזן. הפתרון למקרים אלו הוא להתקין משקוף עיוור ולהשתמש בו על מנת ליצור מפתח מדויק וכדי לתקן את עיוותי הבניה.

בטווח הבינוני והארוך, משקוף עיוור מיועד לצורך פתיחה וסגירה של הדלת בצורה נוחה ותוך שמירה על יתרונות של בידוד אקוסטי ותרמי. ככל שהמשקוף בנוי בצורה מדויקת יותר, כך עולה הסיכוי להשיג אטימה הרמטית של דלתות פנים שונות.

 

משקופים עיוורים וציוד נלווה – מה דרוש?

הציוד הנדרש עבור התקנת משקוף עיוור כולל לוחות עץ עשויים עץ אורן ובדרך כלל גם ברגים מסוג ג'מבו. עוד ציוד חשוב שבו משתמשים כולל פלס, מסמרים ולעיתים גם ביטון ויש חברות שמעדיפות להדביק משקוף עיוור לקיר באמצעות קצף פוליאוריטני.

יש לוודא שהמשקוף מותקן בגובה קבוע מנקודת האפס ולשמור שכל החיבורים לקיר יהיו ברווחים שווים. מעבר לכך,  כדאי להתקין משקופים עיוורים בבית אם רוצים לקבוע את גבולות הטיח עבור הטייח וכדי ליצור גימור אחיד ורציף של קו הקיר יחד עם קו המשקוף הגלוי.

 

עיצוב, בחירה והתקנה במקום אחד

ניסיון רב שנים בהתקנת משקופים עיוורים יכול לסייע ללקוחות שרוצים לרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת. קודם כל, סביר להניח שלחברה מנוסה יהיה מגוון גדול של משקופים עיוורים לבחור מתוכם. היצע המשקופים יכול לסייע לבחירה נכונה שלהם עבור חלל הפנים ולעיצוב חדרי השינה, הסלון וחדרי המגורים. כמו כן, אותה חברה שמתמחה במכירת משקופים יכולה לקחת אחריות על ההתקנה.

לסיכום, התקנת משקופים עיוורים בבית מתאימה למי שרוצה להשיג יתרונות דקורטיביים וליצור מפתח בגודל סטנדרטי. בעזרת משקוף עיוור ניתן ליצור מפתח מפולס ומאוזן ותהליך ההתקנה נועד לתקן ליקויי בנייה. כמו כן, יש חברות שמרכזות עיצוב, בחירה והתקנה במקום אחד ואליהן כדאי לבחור כדי לחסוך זמן והוצאות.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!