החלפת דלת ממ"ד

לקוחות יקרים שימו לב! דלתות בכר אינה מוכרת דלתות ממ"ד, אנו מציעים ללקוחותינו מגוון דלתות פנים לממ"ד מעוצבות ואיכותיות. לחצו כאן לפרטים

החלפת דלת ממ"ד – כל מה שחשוב לדעת

דלת ממ"ד היא מצרך חשוב ומחייב בארץ וישנם איזורים שאי אפשר לחיות ללא דלת ממ"ד בשל רגישות בטחונית. אך עבור הממ"ד יש עוד יתרונות שאינם רק בטחוניים. ולכן אם צריך לבצע החלפת דלת ממ"ד מומלץ לעשות זאת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם וזאת על מנת שלא תהיינה בעיות עתידיות. בעיקר כשמדובר בדלתות ממ"ד הבטחון והמקצועיות צריכים להיות במקום הראשון, לא פחות.

החלפת דלת ממ"ד

 

החלפת דלת ממ"ד – רק אצל הטובים ביותר

אין ספק, דלתות ממ"ד הן לא דלתות פנים במבצע רגילות ועל כן חשוב לבצע החלפת דלת ממ"ד אך ורק אצל הטובים ביותר. באופן כללי, חדר הממ"ד נועד להגן עלינו במצב מלחמה מפני טילים בין אם בצפון, בדרום או במרכז ועליו להיות אטום ומוגן באופן הבטוח והגבוה ביותר. דלת ממ"ד מחוייבת להיות על פי חוק עמידה להדף, לגזים ואטומה באופן כללי.

כשאתם באים לבצע החלפת דלת ממ"ד אצל אנשי מקצוע העוסקים בהתקנה של דלתות פנים מיוחדות מומלץ לבדוק היטב את אנשי המקצוע ולוודא שאכן אלו אנשי מקצוע מומחים בתחומם. בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים, בקשו לראות עבודות קודמות ונוכחיות וגם וודאו שהדלתו עומדות בכל התקנים המחמירים ביותר.

החלפת דלת ממד

 

החלפת דלת ממ"ד – מתי זה קורה?

הסיבות בגינן צריך לבצע החלפת דלת ממ"ד הן לא רבות, אך ברגע שהן קיימות ואילו במעט חשוב מאד לבצע את ההחלפה. כיום, אפשר גם לעשות זאת בהתאמה לעיצוב של דלתות פנים במבצע; או דלתות למינטו אחרות בבית כאשר מתקינים למשל דלת פנימית.

דלתות פנים מיוחדות או מחירי דלתות פנים עבור חדרי ממ"ד קיימים במגוון המקומות העוסקים בתחום, וכדאי לבדוק.

ובכל זאת, הסיבות בגינן מומלץ לבצע החלפה של דלת ממ"ד:

  • חריקה או צלילים

כמו בכל אותן דלתות פנים אלו ואחרות גם כשמדובר בדלת ממ"ד חריקה וצלילים בפתיחה וסגירה הם סיבה מספיק טובה להחליף דלת ממ"ד.

  • עמידות

ישנם מקרים שבהם הדלת פשוט כבר לא מתפקדת ויש לכך לא מעט סיבות. נזקים לדלת, בלאי, מלחמה, או תיקונים שהיינו צריכים לעשות ולא עשינו בזמן. כאשר הדלת מפגינה עמידות שאינה מספקת מומלץ להחליפה באופן מיידי.

דלתות ממ"ד להבדיל מלמשל דלתות פנים רגילות או דלתות פנים עד 1000 ₪ לא מעניקות לנו סיבות רבות עבור החלפתן. החלפת דלת ממ"ד חייבת להיעשות אך ורק כאשר ישנם סימנים מובהקים לחוסר התפקוד שלה שעלול לפגום בעמידותו של חדר הממ"ד. וגם לפני שמבצעים החלפה, מומלץ שאיש מקצוע יגיע ויבחן את הדלת בקפידה.

 

מהן התקלות הנפוצות ביותר?

  • נעילה קשה

דלת ממ"ד עשויה מחומרים קשים, אך הצילינדר לא חייב להיות קשה בנעילה. נכון שדלת ממ"ד לא תינעל בקלות כמו דלתות פנים או דלתות למינטו לצורך העניין. אם אתם מרגישים שיש קושי בנעילה בפתיחת הדלת יש סיכוי שהצילינדר מצריך תיקון.

  • דלת אובדת

תופעת דלת ממ"ד שמאבדת כיוון היא דבר די נפוץ. זאת אגב, תופעה שקיימת גם באותן דלתות פנים מיוחדות מסוגים שונים. תיאור התופעה הוא שלמעשה הדלת מאבדת את הכיוון כשהיא נעה למטה, או לצדדים. אפשר לתקן את זה באמצעות כיוון אך מומלץ שלא תנסו לעשות זאת לבד, אלא עם אנשי מקצוע המתמחים בנושא זה, ורצוי שיהיו הטובים ביותר. 

  • דלת שלא נסגרת עד הסוף

דלת שלא נסגרת עד הסוף היא דלת שהברגים שבה השתחררו או נתקעו. מומלץ במצב זה לבדוק האם הברגים מחוזקים, האם הלשונית תקועה או הבריחים לא ברחו ממקומם. גם קצה של דלת שנתקע ברצפה עלול לגרום לתקלה זו.

בכל מקרה של דלת פגומה או בכל מקרה של מרכיבים תקולים, מומלץ מאד שלא תנסו לתקן לבד. לא מדובר בדלת השייכת לקטגוריית דלתות פנים רגילות. גם כאשר אנחנו בודקים על מחירי דלתות פנים ועל מצבן הבטיחותי אנחנו עושים זאת עם אנשי המקצוע. תיקון, מצריך גם בדיקה של אנשי מקצוע בלבד.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

דלת ממ"ד

 

החלפת דלת ממ"ד – שאלות ותשובות

מתי מחליפים מנעול לדלת ממ"ד?

לפעמים לא צריך לבצע החלפת דלת ממ"ד קומפלט, אלא רק להחליף מנעול. הסיבות לכך לרוב הן לשונית פגומה או תקולה, מפתח דלת שלא מסתובב או לא עובד כמו שצריך, או דלת תקועה או תחושת קושי בנעילה. לכל אלו יש את הסיבות הרלוונטיות להחלפת המנעול בדלת הממ"ד.

מה לעשות עם ידית הדלת נופלת?

ידית של דלת נופלת בדלתות ממ"ד היא אינדיקציה למנעול שפג תוקפו. במצב הזה צריך גם רק להחליף את המנעול וכמובן לבדוק את כל צילינדר הדלת.

כמה זמן אחריות יש לדלתות אלו?

האחריות על דלת ממ"ד בין אם ביצעתם החלפת דלת ממ"ד או רכשתם בפעם הראשונה נעה על פני מספר שנים. יחד עם זאת, מומלץ לבדוק עם אנשי המקצוע כמה זמן האחריות, ומהי כוללת בתוכה למען הסר ספק.

 

השמעת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!