דלת הזזה לשירותים – הדלת האידיאלית בשבילכם

החלטתם להתקין דלת הזזה בבית. בכלל, החלפת דלתות בבית זה צעד די מורכב, ולא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. לכן חשוב שתדעו בדיוק מהן האפשרויות בכלל, איזה דלתות הזזה יש בשוק.דלת הזזה לשירותים למשל תחסוך לכם מקום וגם תהיה יפה ואסתטית. רוצים לדעת עוד? מיד תדעו.

דלתות הזזה לשירותים

 

דלת הזזה לשירותים – מה צריך לדעת?

בחירה בדלתות שהן דלתות הזזה לבית היא בחירה עיצובית או בחירה שמגיעה ממצוקת מקום, ולכן דלת הזזה לחדר או לשירותים או דלת הזזה לכל מיקום בבית היא פתרון נהדר.

חשוב שתדעו שדלתות שהן דלתות הזזה עשויות ממש כמו דלתות פנים רגילות מעץ או מפולימר. הדלת צבועה בתנור, או שמכסים אותה בטפט. רוב מתקיני הדלתות ממליצים על דלתות פולימר בהקשר זה.

דלתות לחדר שירותים

אם אנחנו תוהים לגבי התקנתה של דלת הזזה , ההתקנה היא שונה משל דלת רגילה. הרי במקום שהדלת תיפתח החוצה או פנימה היא למעשה מחליקה לאורך הקיר.
היא אידיאלית לשימוש בתור דלת הזזה לשירותים היות ואם מדובר בחדר שירותים קטן, אין הסתבכות בפתיחה ובסגירה.

דלתות הזזה לחדר השירותים או בכלל מחוברות אל גלגלי פלסטיק ונעות על מסילה עליונה ממתכת. כך הן מחליקות לצד לאורך הקיר, או למעשה לתוך הקיר. נושא זה תלוי בסוג הדל שנבחרה, האם דלת נגררת או דלת כיס.

דלת הזזה לשירותים

 

על עיצוב ותפעול דלתות הזזה

כמו שהזכרנו מקודם, עיצוב דלת הזזה לשירותים אינו שונה מעיצוב דלתות פנים רגילות. בין אם מדובר בסוג הצביעה, בציפוי או בגודל. וכמובן גם בקישוט או בעיטור שתהיו מעוניינים להוסיף.

דלתות הזזה אפשר לעצב עם טפט או עם צביעה בתנור. שתי האופציות הן נהדרות עבור הגנה על הדלת ועבור העיצוב האסתטי שלה.

ישנה גם האופציה לעצב את הדלת בעיצוב מיוחד מקטלוג, או אם ראיתם משהו מסוים שתרצו. בדרך כלל מעצבים את הדלתות בצורה כזאת שתהיה אחידה עם שאר העיצוב הבסיסי של הבית.

דלת הזזה פשוטה לשירותים

אם העיצוב הוא לא סטנדרטי, משמע, קטן יותר או גדול משמעותית אפשרות גבוהה שהמתקין יעצב את הדלת במיוחד. וזה כמובן יעלה את העלות.

אם מדובר בתוספת של גלגלים שקטים עבור דלת הזזה לשירותים או כל דלת הזזה אחרת בבית ניתן לעשות זאת. בדרך כלל לא משלמים על כך תוספת, אך ישנם מקומות שכן. וחשוב לקחת את זה בחשבון.

דלת הזזה לחדר השירותים

 

הרכבת דלת הזזה

הרכבה של דלת הזזה לשירותים מתחילה בכך שמתקינים את המסילה במידה ומדובר בדלת תלויה. או שמרכיבים את הכיס הפנימי בתוך הקיר, במידה ומדובר בדלת כיס.

לאחר מכן המתקין ששכרתם לצורך התפקיד מרכיב את המעצורים לדלת על המסילה על מנת לתחום את גבולות תזוזת הדלת. לאחר מכן, המתקין מתקין את הדלת.

אנשי מקצוע אמינים, מקצועיים ובעלי יושרה יבדקו את הדלת היטב ויוודאו שהיא נסגרת, נפתחת, ננעלת עם הוו התלוי על הקיר ולא זזה ממקומה.

לכן כשאתם שוכרים אנשי מקצוע להתקנת דלת הזזה מחיר הוא דבר שצריך לחשוב עליו, אך יותר מכל, לפני כן, מקצועיות. אל תתפשרו על המקצועיות, על השירות, על יחסי האנוש והכימיה וכמובן על מוצרים איכותיים.

כשאתם שוכרים אנשי מקצוע עשו זאת לאחר קבלת חוות דעת והמלצות מאנשים, מחברים, מלקוחות עבר ולקוחות נוכחיים. בנוסף, אל תתביישו לראות עבודות קודמות וגם עבודות נוכחיות. מותר לכם לבדוק את אנשי המקצוע.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

 

דלתות לשירותים

 

דלת הזזה לשירותים – שאלות ותשובות

  • מה העלויות של דלתות הזזה?

כשאנחנו מתעניינים בדלת הזזה מחיר הוא פרמטר חשוב. עלות דלתות פנים מסוג דלת הזזה לחדר או לשירותים תלויה בסוג הפתיחה, סוג החומר. סוג העיצוב, הגודל וסוג התוספות גם. העלות נעה החל מ2,000 ₪ ויכולה להגיע גם ליותר מ6,000 ₪.

  • האם יש אחריות על דלתות ההזזה, וכמה?

האחריות על דלת הזזה נחלקת לשני חלקים. אחריות על הדלת עצמה, ואחריות על ההתקנה. על ההתקנה יש אפשרות לקבל שנה של אחריות, או שנתיים, תלוי במתקין. על הדלת עצמה עד 7 שנים מהיצרן.

  • איך נועלים דלת הזזה?

נעילה של דלת הזזה לשירותים או לכל חדר אחר בבית היא נעילה שונה. משמע, אין לה ממש נעילה כמו דלתות פנים רגילות. אלא נעילה על ידי וו ייחודי התופס לשונית על הקיר.

  • מהי דלת ההזזה מסוג דלת כיס?

דלתות הזזה לכיס הן דלתות מתוחכמות מדלתות ההזזה הנורמטיביות. המסילה היא למעשה כיס העשוי ממתכת, ונמצא בתוך הקיר. הדלת כאשר היא זזה פשוט נעלמת אל תוך הכיס. כאשר הדלת פתוחה לא רואים אותה, והיא לא גורמת לקיר להיות עבה יותר.

  • מהי דלת הזזה נגררת?

דלת ההזזה הנגררת היא דלת תלויה. מדובר בדלת הזזה סטנדרטית מהסוג הנפוץ והמקובל של דלתות הזזה לבית. לדלת מסילה עליונה לצד הקיר והיא נפתחת לאורך הקיר. הדלת חוסכת את המקום של פתיחת הכנף.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!