דלתות פנים לעיצוב מושלם

דלתות פנים לעיצוב מושלם וחיסכון בחלל

הדלתות שנמכרות לבתים פרטיים יכולות לבוא בשלוש צורות. הצורה הראשונה והנפוצה ביותר, היא דלתות הכנף: כאן מדובר בדלתות שמורכבות מיחידה אחת, שנפתחת בפריסה רחבה פנימה או החוצה, באמצעות ידית. סוג זה משמש הן לכניסה לבית והן לכניסה של חדרי הבית השונים. הסוג השני והשלישי מורכבים מדלתות פנים לעיצוב מושלם, אשר נפתחות בהסטה של הדלת הצידה. שני הסוגים הללו הם דלתות הזזה ודלתות אקורדיון.

שני הסוגים דומים בעקרון הפעולה שלהם, אבל שונים מבחינה ויזואלית: דלת הזזה מורכבת מיחידה אחת שטוחה, שנעה לצדדים על גבי מסילה המותקנת על גבי המשקוף. דלתות אקורדיון, לעומתן, מורכבות מיחידה גמישה, שנמתחת ומתכווצת בהתאם לפתיחת וסגירת הדלת. מכאן, למעשה, נובע שמן של דלתות אלו.

 

הכנסת דלתות אקורדיון לבית

דלתות אקורדיון מיועדות לשימוש פנימי. הדלתות הללו מותאמות לשימוש בחללים קטנים, בשל העובדה שבזמן פתיחתן, הן לא תופסות מקום. לכן, דלתות אקורדיון יכולות, למשל, לחצוץ בין חדר השינה לחדר האמבטיה. הדלתות הללו, כמו שאר סוגי הדלתות לבית, עברו שינויים רבים.

אפשר למצוא דלתות אקורדיון שעשויות מעץ ומפלסטיק, דלתות פנים לעיצוב מושלם ודלתות שיכולות לאטום מפני קור וחום וכן מפני ריח (דלתות לאטימת מעבר ריח מותאמות לכניסה למטבח). מאחר ודלתות אקורדיון משלבות בין חסכון במקום ויופי, הרי שהן שימושיות לא רק בבתים פרטיים, דלתות אלו יכולות לחצוץ בין חללי עבודה במתחם עבודה גדול, גם במתחמים בעלי עיצוב מוקפד.

התאמת הדלתות לחדר שלכם

כמו כל התקנה של דלת לבית או למשרד, גם התקנתן של דלתות אקורדיון מצריכה מקצועיות ויסודיות. בהתקנתה, כדאי לשים לב לא רק לפן החיצוני, אלא לעמידות החומרים משתי סיבות: דלתות פנים מעוצבות שעשויות מחומרים איכותיים, יחזיקו מעמד לאורך שנים וישמרו בכך על המראה הייחודי שלהן.

סיבה שנייה היא סיבה פרקטית יותר: דלתות פנים שמיועדות לחדר האמבטיה, למשל, צריכות להיות עמידות בפני רטיבות ולחות. דלתות שמיוצרות מחומרים זולים יתבלו מהר למדי ובכך לא יספקו את מלוא התמורה בעד המחיר. בעת התקנת דלתות פנים לעיצוב מושלם המתקין צריך לקחת את המידות המדויקות של הפתח, על מנת לדאוג שהדלת תכסה את הפתח באופן מלא. התקנה מקצועית של המסילה שעל גביה נעה הדלת גם כן חשובה.

דלת הזזה מחיר כמו כל דלת אחרת בבית, נמצאת בשימוש בני הבית עשרות פעמים ביום. מסילה איכותית תאפשר פתיחה חלקה ונוחה של הדלת לאורך שנים.

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!