דלתות פנים לבית ולמשרד

האם בחירה של דלתות פנים לבית ולמשרד היא אותה הבחירה?

בעידן הנוכחי אנו מבלים שעות רבות בעבודה, לעיתים יותר מאשר בבית, רבים עובדים במשרד שהוא סגור, והחלל אטום באמצעות דלת משרד. לא פחות חשוב מלעצב את חלל הבית שלכם, חשוב יהיה לעצב את החלל של מקום העבודה שלכם, את הסביבה שאתם פוקדים מדי יום כל כך הרבה שעות.

בעיצוב חלל הבית נבחר דלתות פנים שיתאימו לכל חלל, שיתאימו לסגנון העיצובי הכללי שקיים בבית שיהיו זהות אחת לשנייה בעיצוב ובחומרי הגלם והגמורים. כמו כן, חלל המשרד שלכם יבקש דלתות פנים שיתאימו למה שהמשרד משדר ולכן כבר עכשיו צאו מנקודת הנחה שקיים הבדל מהותי בין דלתות פנים לבית ולמשרד, שכן כל דלת משדרת פונקציה שונה וכול דלת מעוניינת להשאיר רושם אחר שתרצו להעניק לאחרים וגם לעצמכם.

 

דלתות פנים למשרד

כשם שבית עומד בפני עצמו כך גם משרד. ישנם מוסכמות אחרות במשרד וכל משרד משדר אופי ורושם משלו, לדוג' משרד יוקרתי של עורכי דין משדר אלגנטיות, רצינות ולכן נתאים לו באופן טבעי דלתות פנים מעוצבות למשרדים. דלתות משרדיות שיכולות להתאים למשרד מסוג זה, הן דלתות למשרד מעץ טבעי שיכולות להשתלב עם שאר הרהיטים שיש במשרד שהם גם מעץ.

במקרה של דלתות במשרד של הייטקיסטים, הרבה ירצו ליצור אווירה מדליקה וצעירה ולכן יבחרו דלתות בצבעי כסף, דלתות שקופות מזכוכית חזקה שמספקות מראה קליל, שיוצר שקיפות ואמינות בין כולם אך עדיין יהיו דלתות אקוסטיות כדי שיהיה ניתן לעבוד בצורה יעילה. מנגד, דלתות פנים לבית ולמשרד יבקשו לשדר הרבה חום, אינטימיות, שקט ושלווה שכן זה מה שאנחנו מחפשים בתוך המבנה הפרטי שלנו בסוף כל יום.

 

הפונקציונליות שבדלתות הפנים בבית או במשרד

לכל דלת פנים יש את הפונקציה שהיא מספקת במידה כזו או אחרת, שזה בידוד מרעשים חיצוניים ויצירת אינטימיות. ברוב המשרדים נושא האקוסטיקה הוא קריטי בעוד כשאנחנו בוחנים דלתות לבית, זה לא קריטריון בל יעבור, לכן האיכות האקוסטית של הדלת במשרד תהיה לעתים יותר חשובה מדלת פנים בבית.

לעומת זאת העמידות שלה לא פחות חשובה, דלתות פנים לבית ולמשרד מיועדות להחזיק מעמד הרבה שנים. בעיקר דלתות משרד שיש בהן שימוש יום יומי של מגוון עובדים, אמורות להיות חזקות ואיתנות ולהחזיק לאורך זמן.

דלתות פנים לבית ולמשרד צריכות להיות עמידות בפני מים, כל יום שוטפים את המשרד ואת הבית נהוג לשטוף בתדירות פחותה. חשוב שהמגע עם המים של הדלת פנים במשרד תחזיק מעמד ותהיה חסינה אל מול לחות ורטיבות יום יומית. עוד אלמנט חשוב הוא חסינות מפני אש. גם דלתות לחדרים בפנים בבית וגם דלתות במשרד צריכות להיות מוגנות ובטיחותיות ורצוי שיהיו מרוחות בחומר שמונע בעירה.

נסכם שהבחירה בדלת פנים למשרד או לבית היא שונה ותלויה במספר גורמים. יש מבחר עצום ומגוון של דלתות פנים בתל אביב ובשאר אולמות התצוגות בארץ, כל מה שצריך הוא להבין מה אתם רוצים לשדר ולאן אתם רוצים להתאים את הדלתות שלכם ולעשות את הבחירה הנבונה והאיכותית.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!