דלתות פנים במרכז

דלתות פנים במרכז והסביבה

אתם עוברים לבית חדש או שאתם משפצים דירה חדשה. אתם משקיעים כל כך הרבה זמן, כסף ומחשבה באופן בו ייראה בית החלומות שלכם. אתם יושבים כל יום מול המחשב ומתלבטים באיזה צבע יהיו הספות על מנת לדעת באיזה צבע לצבוע את הקיר שבאמצעו החלון מהסלון עליו תתלו וילון בעיצוב מיוחד כדי שיתאים לאווירה.

שלא תבינו לא נכון. גם אנחנו עסוקים מאוד באופן בו ייראו בתיהם של הלקוחות שלנו. יתרה מזאת, לא רק אנחנו ואתם מתעסקים באופן בו הבית נראה. תרבויות בכל העולם הקדישו לכך מחשבה. אם זה חז"ל במשפט המפורסם: 'דירה נאה נרחיבה דעתו של אדם' ואם זו תרבות המזרח המקדישה חשיבות גדולה לפאנג שוואי וכיוצא באלו.

לכן, אין זה מפתיע שאנחנו צריכים להקדיש זמן ומחשבה על דלתות פנים במרכז שיתנו תמיכה לקו העיצוב. בנוסף, חשוב כמובן להתייחס לדלת בתור כלי לכל דבר לו תפקיד חשוב בבית.

 

בחירה של דלתות פנים במרכז מתחילה בביטחון ובטיחות

דלתות פנים הן דבר שביום יום, אחרי שכבר בחרנו אותן והתרגלנו לבית, אנחנו בקושי שמים לב אליהן. זה לא משנה אם בחרנו דלתות פנים מיוחדות בעיצוב יוצא דופן, אנחנו בשלב מסוים פשוט מתרגלים אליהן.

אלא, שאנחנו גם משתמשים בהן כל הזמן. אנחנו נעזרים בדלתות כדי לסגור את חדר העבודה, לתת לעצמנו קצת פרטיות בחדר השינה ועוד. לא פעם המתבגר הממוצע נעזר בדלת כדי לפרק את זעמו והקטנים יכולים לשחק עם דלת חדר המשחקים המון.

לכן, אם אתם שואלים את עצמכם: איך בוחרים דלתות פנים, חשוב שתשימו דגש על כל מה שקשור בבטיחות. אתם לא רוצים שחלילה ההתקנה של הדלת תוביל לפציעה של משהו או לפגיעה במנגנון הדלת באופן כזה שמשהו פשוט יינעל בחדר האמבטיה.

כמובן שכאשר אנו מדברים על דלתות פנים במרכז עבור חדרי הילדים, אבל לא רק, חשוב שהחומר ממנו הדלת תהיה עשויה יהיה חומר איכותי ועמיד במיוחד. כדי למנוע תקלה מסוג כזה או אחר חלילה.

 

כמה מילים על שאלת המחיר

כאשר אנו משפצים דירה או בונים בית, אנו משלמים מטבע הדברים לא מעט כסף על שיפוץ וטיפול בבית. מטבע הדברים, רובנו מנסים למצוא דרכים להוזיל עלויות. מחירי דלתות פנים הן נושא שחשוב להבין ממה הוא מורכב. העלות של דלת נובעת למעשה משני פרמטרים מרכזיים:

  1. עלות ההתקנה: כאן אנו מדברים על הגעה של החברה שמביאה את הדלתות. העובדים שלה עוברים חלל אחרי חלל ומתקינים את הדלתות. כמובן שביחד עם ההתקנה צריך לבצע חיבור של חיפוי של העץ סביב החלל מה שנקרא- 'משקוף'. ההתקנה היא חלק חשוב. שכן, הביטחון והבטיחות מושפעים באופן הדוק מהאופן בו הונחה הדלת. אנחנו מפצירים בכם לא להתקין דלת פנים בלי איש מקצוע היודע את עבודתו. בתור אנשי מקצוע, אנחנו יכולים להעיד כי ראינו דבר אחד או שניים ואנחנו ממליצים בחום להיעזר באנשי מקצוע שיעשו עבודה טובה שלא רק תגן על הדלת עצמה אלא תתקין אותה באופן כזה שישמור גם על מנגנון הנעילה שלה וימנע תקלות עתידיות.
  2. עלות דלתות פנים לכשעצמן: דלתות פנים במרכז מגיעות במגוון צורות, גדלים וכמובן- מחירים. כאן אנו נכנסים למערך שלם של שיקולים. האם אתם צריכים לחדר של המתבגר דלתות אקוסטיות כי הן מנגנות ויכול בטעות להעיר את כל בני הבית? אולי אתם רוצים לבחור דלת בהזמנה אישית לסלון? וכן הלאה. כמובן שכל מקרה המחיר של הדלת יהיה אחר.

 

אל תשכחו לתת מקום לעיצוב כאשר אתם בוחרים דלתות פנים במרכז

כאמור, אנחנו לא יכולים להפריז בחשיבות של מתן תשומת לב ודגש על אופן עיצוב הבית. אנחנו רוצים להרגיש בבית שלנו הכי נוח שאפשר. אנחנו רוצים שהוא יהיה בדיוק כמו שראינו במגזינים ואי אפשר להתעלם מתפקידה של הדלת.

דלתות פנים במרכז יכולות להגיע במגוון צורות וצבעים. מה שחשוב לדעת הוא שכאשר מדברים על דלתות פנים מעוצבות אנו צריכים להתייחס לא רק אל הדלת עצמה ואל החומר ממנו היא עשויה אלא גם לחומר איתו מצפים את הדלת. ככל שמדובר בחומר איכותי יותר כך גם הדלת תיראה טוב יותר ובקווים נקיים יותר.

בנוסף, חשוב לזכור כי צריך להתאים את סוג הדלת והסגנון וסגנון של הבית. אם אתם מרגישים שאתם צריכים איזה צבע בחדר אתם יכולים לבחור בדלת צבעונית, אם אתם רוצים משהו שימשיך את הקו העיצובי של בוהו- שיק יכול להיות שתתאים לכם דלת עליה חרוטים כל מיני דברים ועוד.

אנחנו בדלתות בכר, עסוקים בהתאמה של דלתות פנים במרכז לבית של כל אחד ואחד מכם. אצלנו תוכלו, בין היתר, למצוא גם דלתות פנים במבצע כולל התקנה על מנת שתוכלו למצוא כל דלת שתרצו במסגרת התקציב הנוחה לכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קר ולקבל שירות מעולה.

שעות פעילות:

א’-ה’:08:00-17:00
שישי:08:00-13:00
שבת: סגור

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!