דלתות נגד מים

דלתות נגד מים – חשוב שתדעו

שיפוץ ושינוי הבית זה דבר מבורך ואין דרך טובה יותר לשנות את האווירה הכללית בחיים. כך למשל אם אתם מחליטים לבצע שיפוץ חלקי ולהחליף לדוגמא רק עיצוב ברמת צביעת הקירות או ברמה של שינוי עיצוב ויזואלי. או החלפת דלתות לצורך העניין, מומלץ לבחור כמובן גם דלתות נגד מים שיתאימו לעיצוב הכללי של הבית. ואפשר יהיה להתקינן בחדרי השירותים וחדרי האמבטיות. מה צריך עבורן, מאיפה מתחילים, ואיך בוחרים את הטוב ביותר? הנה כל מה שחשוב שתדעו.

דלתות נגד מים – נעים להכיר

הרבה דברים השתנו בשנים האחרונות בעולם הדלתות, והחדשנות הטכנולוגיה והפיתוח הגיעו גם לעולם הזה ובצדק. דלתות פנים הן רהיט חשוב ומהותי ביותר בבית ויש להן חשיבות שלא כולם לוקחים אותה בחשבון.

כשאנחנו חושבים על איך בוחרים דלתות פנים אנחנו בדרך כלל חושבים על עיצוב, אבל חשוב שנבין שלבטיחות יש תפקיד עיקרי. בין אם דלתות הזזה ובין אם דלתות נגד מים רגילות התקנת דלתות פנים חייבת דבר ראשון להיעשות על ידי אנשי מקצוע. מעבר לכך, עליהן להיות אטומות למים למקומות הספציפיים בהם יותקנו.

החדשנות כיום מאפשרת לנו הצרכנים ליהנות מהיצע משמעותי של ציפויים מסוגים שונים שהופכים כל דלת פנים בין אם אלו דלתות הזזה ובין אם דלתות פנים במבצע כולל התקנה או לא, לדלת שיכולה להיות עמידה בפני מים. אך חשוב שבכל זאת נדע שיש גם ציפויים פחות איכותיים המתבלים עם הזמן וצריך לחדש אותם אחת לתקופה מסוימת. ולכן, כשאתם בוחרים דלתות נגד מים או שתבחרו דלתות שהן נטו נגד מים מחומרים עמידים לכך, או שתוודאו תוך כמה זמן הציפוי עלול להתבלות על מנת שלא לגרום לנזק.

תחום דלתות פנים כולל בתוכו סוגים מרכזיים של דלתות ביניהם דלתות כניסה, ולאחר מכן גם דלתות פנים. בדלתות אלו אפשר למצוא עיצובים שונים, מגוון של סוגים, חומרי גלם איכותיים הנבחרים בקפידה והדבר המוביל הוא הבטיחות, וסוגי דלתות העמידות בפני מים על מנת למנוע נזקים ועגמת נפש.

דלתות פנים עמידות למים – איך נדע מה הכי מתאים לנו?

כשאנחנו בוחרים דלתות נגד מים אנחנו לרוב או נבחר בהן בגלל שהן תהיינה מותקנות בחדרי אמבטיה או בחדרי שירותים. ובכלל, רצוי שכל דלתות פנים הבית תהיינה עם עמידות למים לפחות בתחתית בשל שטיפת המרצפות.

כשאנחנו חושבים על איך לבחור דלתות פנים המתאימות לעמידות במים, רצוי שנדבר על דלתות בעלות בידוד יעיל עם ציפויים איכותיים כמו פורמייקה, למינציה, פולימר או פורניר.

אם אתם בוחרים לבצע התקנת דלתות פנים לבתים פרטיים מומלץ לרכוש דלתות נגד מים היות ובבתים פרטיים שינוי מזג האוויר מורגש יותר ועלולה גם להיות לחות גבוהה יותר.

מהם סוגי הציפויים המומלצים ביותר עבור דלתות פנים נגד מים?

בבחירת דלתות פנים במבצע כולל התקנה או בבירור של מחירי דלתות פנים חשוב לבדוק מהם סוגי הציפויים הטובים ביותר עבור דלתות נגד מים. ישנם שני סוגים עיקריים הרלוונטיים:

צביעה בתנור

ציפוי בחום הוא ציפוי המעניק עמידות גבוהה מאד מנוזלים והוא אחד המומלצים. בבירור מחיר דלתות פנים בררו גם לגבי הציפוי הספציפי הזה ובדקו האם אפשרי להוסיף אותו בעלויות.

ציפוי פורניר

ציפוי זה עבור דלתות פנים בין אם דלתות הזזה ובין אם לא הוא ציפוי עבור דלתות נגד מים המעניק פתרון איכותי ומאפשר שילוב בין סגנונות עיצוב רבים.

היות ואף אחד לא נולד עם היכולת לדעת איך בוחרים דלתות פנים מומלץ להתייעץ עם טובי המומחים בתחום על מנת להתאים את הדלתות בדיוק למה שאתם צריכים. כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע, אל תשכחו להסתמך על ביקורות וחוות אותנטיים לצורך בחירה רלוונטית. חשוב לשוחח עם לקוחות, לבקש לראות עבודות ולנסות להבין בדיוק האם הסגנון, המקצועיות וגם היחס מתאימים לכם. אחרי הכל, המקצועיות היא הכל.

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בנסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431

דלתות נגד מים – שאלות ותשובות

האם דלתות אלו מתאימות לכל עיצוב?

דלתות עמידות במים הן דלתות לכל דבר ומאפשרות ליהנות מעמידות לזמן רב, בלאי שכמעט ולא מרגישים אותו, אסתטיקה גבוהה, עיצובים מגוונים, נקיון פשוט ובידוד מקסימאלי מול מים, נוזלים שונים, ועמידה בלחות. הן מתאימות לכל עיצוב ממש כמו כל דלתות פנים אחרות בבית.

כמה זמן אחריות יש על דלת זו?

אחריות על דלתות פנים בכלל היא לרוב עד 7 שנים ולכן מומלץ מאד לשוחח עם אנשי המקצוע ולהבין מה האחריות כוללת. וודאו כי את האחריות אתם אכן מקבלים במעמד הרכישה.

כמה זמן לוקחת ההתקנה?

אין הבדל בין התקנה של דלתות פנים רגילות לבין דלתות נגד מים מבחינת הזמנים. ההתקנה היא תוך כמה ימים בלבד. כאשר יש לקחת בחשבון גם פירוק, הרכבה וזמן שבו הדלתות צריכות להיות סגורות לצורך קליטת האיטום. כמובן שכל חברה יש לה את הזמנים שלה, ולכן יש לבדוק באופן אישי מול החברה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!