דלתות לעיצוב פנים הבית

דלתות לעיצוב פנים הבית

ניתן לומר כי אחד האלמנטים הבולטים בחלל הבית הם דלתות פנים המאפשרות לנו ליצור הפרדה בין החללים בבית ולהקנות לכל מי שמתגורר בבית פרטיות בלתי מתפשרת.

בתהליך עיצוב פנים או שיפוץ הבית מחדש מעצבי פנים ואדריכלים ממליצים ללקוחותיהם להחליף את דלתות הפנים הישנות לחדשות, כיוון שלהם חלק חשוב מהנראות הסופית של הבית ובאפשרותם להפוך כל בית שומם למלא חיים, כמובן רק אם מבצעים את הבחירה הנכונה. חלק מהדיירים מקבלים את המלצות בעלי המקצוע ואכן מחליפים בדלתות לעיצוב פנים הבית וגם את דלת הכניסה, וחלקם מעדיפים לבצע צביעת דלתות פנים כדי לחסוך בעלויות, הרי ידוע כי עיצוב בתים עולה לא מעט כסף ומשאבים.

 

האתגר הגדול: התאמת הדלת לעיצוב הבית

במסגרת עיצוב בתים, האתגר הגדול הוא בחירת דלתות לעיצוב פנים הבית והתאמתם לעיצוב הכולל של הבית, כיוון שישנה חשיבות רבה לשילוב נכון של הדלתות לאלמנטים האחרים בחלל כדי לקבל סינרגיה מושלמת בניהם. את הבחירה ניתן לבצע על ידי מעצבת פנים המתמחה בעיצוב דירות יוקרה שתכיר את אופי החלל והרצונות שלכם ותוכל להמליץ לכם על סגנון מסוים.

לבתים בסגנון קלאסי יתאימו דלתות פנים מעוצבות בגוון לבן אפור, שאלו גוונים מודרניים ועכשוויים המתאימים לעידן החדשני. לעומת זאת, לבית המעוצב בסגנון כפרי יתאימו דלתות מעץ מלא בגוונים שונים כמו – עץ דובדבן, אלון, עץ מובקע, איפאה, עץ גושני ולמעשה כל גוון של עץ טבעי המאפיין את המראה הכפרי המיוחד.

כמו כן, תוכלו לבחור דלתות לעיצוב פנים הבית עם עיטורים שונים, כאשר חלק מהם יהיו אפילו בתוספת של חומרים שונים המשולבים על הדלת כמו – פרזולים מניקל או אלומיניום כדוגמת קווים רוחביים, שילוב של זכוכית דקורטיבית חלבית המתאימה בעיקר לדלתות פנים לאמבטיה ועוד מיני עיצובים שיאפשרו לכם לקבל חלל בית מרשים רק על ידי בחירה נכונה של הדלתות, כיוון שלהם כוח עצום ודומיננטיות בחלל.

 

דלתות לחדרים שאינם סטנדרטיים

בתהליך עיצוב בתים דיירים רבים נאלצים לבחור דלתות שאינן רגילות לחדרים מסוימים, בין אם מדובר על חדר קטן במיוחד, על מחסן, דלת יציאה לחצר, דלת לחדר ארונות, דלת ליחידת הורים, יציאה למרפסת שמש או לגג וכו'. במקרים אלו תוכלו למצוא דלתות לעיצוב פנים הבית שאינן בגודל סטנדרטי, בין אם מדובר בדלתות צרות במיוחד או רחבות או בכלל דלתות הזזה שהן פתרון גאוני שיוכל להתאים לכל חדר בעייתי וקטן, כיוון בהפיה שלו היא מהצג ולא כלפי פנים או חוץ כמו בדלתות רגילות.

דלתות הזזה יכולות להתאים לחדרים קטנים במיוחד שדלת רגילה לא תתאים, הן יכולות להתאים ליחידות הורים קטנות שהדלת יכולה לפגוע בחלל של חדר הרחצה, במסדרון צר שאין מקום לדלת רגילה, למחסנים, לעליות גג, ליצירה למרפסת ובכלל דלתות הזזה הן פתרון מצוין שכדאי לאמץ בעת תכנון ועיצוב הבית.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!