בחירת דלתות פנים: איך לחסוך כסף?

ההיצע הרב הקיים כיום בשוק דלתות פנים הוא רב, עד כדי כך שרבים הולכים לאיבוד ולעיתים אף רוכשים את הדלת שאינה מתאימה להם וזאת רק משום שההיצע הרב בלבל אותם והוציא אותם מפוקוס. כדי שאתם לא תהיו חלק מאותם צרכנים שאיבדו את הדרך ובחרו לעצמם דלת פנים לא ראויה, בחרנו הנגיש לכם מספר טיפים מהותיים לבחירה האולטימטיבית.

כל עוד אתם מחפשים לעצמכם דלתות פנים, חשוב לבחון את האופציה ולרכוש דלתות פנים במבצע, זו הדרך באמצעותה אתם יכולים לחסוך סכום כסף משמעותי בטווח הקצר.

 

בחירת דלתות פנים – כיצד נעשה את הבחירה הנכונה לבית?

בחירת דלתות פנים עתידה לענות על שני צרכים עיקריים וביניהם, ליצור בידוד בין החללים השונים בבית והצורך השני הוא ליצור סביבה מעוצבת והומוגנית. במעמד בחירת דלתות פנים מבצעים, יש לבחון בין היתר את חומר הגלם ממנו בנויה הדלת וכמובן לבחון עד כמה הוא איכותי. ככל שחומר הגלם יהיה איכותי יותר, כל תענה הדלת על דרישותיכם הן הפונקציונאליות והן העיצוביות.

דלתות פנים על פי רוב מיוצרות מחומרי הגלם הבאים: עץ מהגוני, מלא, אלון, מייפל ועוד וכמובן שהם יכולים להיות מפורמייקה, סנביץ ו – MDF . לכל אחד מסוגי הדלתות לעיל יש את האיכויות והעלויות שלו והלכה למעשה בהתאם המחיר כך האיכות – ככל שהמחיר יקר יותר, סביר שהשימוש שנעשה לבניית הדלת, הוא שימוש בעץ משובח יותר ולהיפך.

יש לקחת בחשבון כי לעיתים ניתן לשלב חומרי גלם שמייקרים את הדלת באופן משמעותי כמו אלומיניום או פלדה אך זה במקרים בהם יש לכם לא מעט כסף מיותר שאין לו שימוש אחר.

 

כך תבחרו את הדלת שלכם

כדי לבחור את הדלת הנכונה ביותר עבורכם עם ובלי קשר אל מבצע דלתות פנים, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

 

תקציב הדלת

חשוב מאוד להגדיר את התקציב אותו יש לכם, אחרת אתם עלולים להיכנס לתסבוכת כלכלית. חשוב מאוד לזכור כי המגוון הוא רב וכך גם המחירים וכדי שלא תתפתו לרכוש דלת מעבר לתקציב שלכם, הגדירו לעצמכם ולחנות אליה אתם ניגשים לרכוש דלת) את התקציב.

 

שימוש

עליכם להגדיר את השימוש של דלת הפנים, האם אתם מבקשים לבודד חדר רועש או חדר בעל רעשי יום יום סבירים וכיוצא בזאת. ככל שההגדרה תהיה מדויקת יותר לצרכים, כך יהיה קל יותר להתאים דלת פנים.

 

צבע ועיצוב

חשוב מאוד להגדיר את גוון הצבעים אותו אתם מבקשים לדלת הפנים. על הגוונים להיות תואמים לעיצוב הרווח ביתר חלקי הבית וזאת כדי לא לפגוע בהומוגניות השוררת בחלל הבית.

לסיכום – בחירת דלתות פנים חשוב שתתבצע בהתאמה אישית ותוך בדיקת המבצעים שיוצאים מעת לעת ברשתות השונות. ככל שתקפידו להתעדכן במבצעים, כך הסיכוי לחסוך בהוצאות הוא גבוהה יותר לעיתים.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!