אילו חומרים מומלצים לבניית דלתות פנים?

איזה חומרים מומלצים לבניית דלתות פנים?

סוגי הדלתות והחומרים בשוק מאפשר לכל אחד ואחת מבינכם לבחור את דלתות הפנים המותאמות ביותר לצרכי סביבת מגוריו, וזאת בהתאם למאפיינים השונים של חומרי הגלם המשמשים כיום לייצור דלתות פנים. בין יתר חומרי הגלם הנחשבים לסוג של חומרים איכותיים לייצור דלתות פנים תוכלו למצוא: עץ טבעי ומלא, עץ מעובד המשמש לצרכי ייצור של דלתות פנים קלות משקל עם ציפוי פורניר המשמש גם כחומר ציפוי עבור דלתות פנים עמידות במים, אלומיניום המשמש לייצור דלת אלומיניום הניתנת לצביעה בתחום (בתנור), דבר המאפשר לכם ליהנות מקשת של צבעים דלתות הפנים, דלתות MDF ודלתות פלדה. כמו כן, ישנן דלתות פנים המיוצרות מזכוכית ודלתות בשילוב של מספר חומרי גלם שונים.

 

דלתות פנים לעיצוב סביבת המגורים

מעבר לעובדה שדלתות פנים משמשות כאמצעי ליצירת הפרדה בין חלקי הבית השונים, מהוות גם אלמנט עיצוב מרשים לכל חלל הבית, כאשר בחירת דלתות פנים מעוצבות מתאפשרת בין היתר באמצעות קטלוג דלתות פנים איכותיות בו תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי דלתות פנים בסגנונות עיצוב שונים.

 

סוגי דלתות פנים

כאשר מדברים על בניית דלתות פנים, מדברים בין על סוגים שונים של דלתות הנבדלות זו מזאת בהתאם לחומרי הגלם מהם הדלתות מיוצרות, אופן התקנתן של הדלתות (דלתות משקוף, דלתות בקו אפס, דלתות הזזה לכיס, דלתות כנף כפול וכו), גודל הדלתות בהתאם לרוחב המפתח, סוגי המילוי והציפוי של הדלתות השונות ומאפייני הדלתות ועמידותן בפני מים ורעשים.

 

כיצד לבחור את חומר הגלם הנכון בבניית דלתות פנים?

ההיצע ההולך וגדל של חומרי גלם המשמשים לבניית דלתות פנים אשר מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של דלתות פנים בעיצובים שונים, כאשר לכל חומר גלם יתרונות וחסרונות משלו.

לדוגמא: דלתות עץ מלא אומנם נחשבות לדלתות הפנים היוקרתיות (וגם היקרות) ביותר בקטגוריה אך הן אינן מותאמות לצרכי התקנת דלתות פנים בחדרי ילדים לנוכח משקלן הכבד. לפיכך, בחירת חומרי הגלם  בבניית דלתות פנים חייבת להיעשות במסגרת היוועצות מוקדמת עם יועצי עיצוב פנים ויצרני דלתות פנים מובילים בתחומם.

 

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דלת פנים המיוצרת מחומר גלם כזה או אחר?

כאשר ניגשים לרכוש דלתות פנים, חשוב לבדוק את איכויות חומר הגלם מהם מיוצרות הדלתות, ולוודא שמדובר בחומר גלם המתאפיין בעמידות גבוהה בפני מים (במידה ונחוצות לכם דלתות עמידות למים), בפני רעש (במידה ונחוצות לכם דלתות אקוסטיות) ובפני נזקים כגון: שריטות, סדקים וכדומה הנובעים כתוצאה מבלאי לאורך זמן.

 

מה עוד חשוב לבדוק?

כאשר רוכשים דלתות פנים מעוצבות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים, חשוב לבדוק את סוג ותקופת האחריות המוענקת לכם ולהתרחק מכל אותם מקומות אשר אינם מעניקים לכם תעודת אחריות על הדלתות במעמד הרכישה ולבדוק עם ספקים אילו חומרים מומלצים לבניית דלתות פנים.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!