איך להרכיב דלתות פנים?

איך להרכיב דלתות פנים מבלי להרוס?

התקנת דלתות פנים הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידי מתקין דלתות פנים מנוסה המתמחה בביצוע התקנות של כל סוגי דלתות הפנים המשווקות כיום לקהל הרחב.

ברוב המקרים, החלפתן של דלתות פנים מיושמת במסגרת שיפוץ כללי המתקיים בסביבת המגורים, ולכן, מומלץ להתקין את הדלתות החדשות לקראת שלבי הסיום של הליך השיפוץ וזאת על מנת להימנע ממצבים שבהם דלתות פנים מתלכלכות מצבע או חומרי שיפוץ אחרים. במידת האפשר, מומלץ להתקין את דלתות הפנים החדשות לאחר הנחת משטחי הריצוף החדשים במידה וגם הם נכללים בהליך השיפוץ.

 

עלויות ההתקנה – מה חשוב לדעת?

עלויות ההתקנה של דלתות פנים נקבעות על פי שלושה פרמטרים מרכזיים:

  1. סוג הדלת – האם מדובר בדלת כנף אחת, דלת כפולה, דלת משקוף נסתר, דלתות בקו אפס, דלתות הזזה וכדומה
  2. תשתית ההתקנה בבית הלקוח – האם קיימת תשתית מוכנה עליה ניתן לבצע התקנת הלבשות, האם נדרשת פעולה לפירוק דלתות ישנות, האם נדרשת פעולת פירוק המשקופים הקיימים לפני ההתקנה, האם נדרש להתקין משקוף כחלק מפעולות ההתקנה וכדומה.
  3. מספר דלתות הפנים הנדרשות להתקנה בסביבת המגורים

כל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, משפיע על עלויות ההתקנה להן תדרשו. חשוב לציין שביצוע התקנת דלתות פנים באמצעות בית העסק ממנו רכשתם את דלתות הפנים מהווה את פעולת ההתקנה המומלצת ביותר מכיוון שהיא מיושמת על ידי מתקינים בעלי מיומנות מקצועית גבוהה המתמחים בהתקנת כל סוגי הדלתות המשווקות על ידי בית העסק. כמו כן, במקרים מסוימים, עלויות ההתקנה נמוכות יותר במקרים בהם היא מיושמת על ידי צוותי התקנה מיומנים מטעם בית העסק באמצעותו רכשתם את הדלתות.

 

אחריות ועלויות תיקון – מה חשוב לדעת?

במעמד רכישתן של דלתות פנים, חשוב לבדוק את היקף האחריות המוענקת לכם, כאשר משך האחריות משתנה בין יצרני הדלתות השונים. כמו כן, חשוב להבדיל בין אחריות המוענקת לכם על ידי יצרן הדלתות לבין האחריות המוענקת לכם על ידי מתקיני הדלתות השונים. אחריות יצרן היא ברוב המקרים אחריות לפרקי זמן משתנים (בין שנה למספר שנים), כאשר האחריות מוענק על גוף הדלת, לרבות מקרים בהם הדלת מתנפחת או מקרים בהם הידית נתקעה או מנעול הדלת איננו עובד. במקרים אלו, ניתן לממש את האחריות המוענקת לכם.

מנגד, אחריות המוענקת לכם על ידי מתקיני הדלתות, הינה אחריות לפרק זמן מינימאלי של שנה מיום ההתקנה, כאשר היקף האחריות מתייחס למקרים בהם הדלת אינה נסגרת כראוי ואו במקרים בהם הדלת משתפשפת ברצפה. במקרים אלו ונוספים, ניתן לפנות אל מתקין הדלתות ולממש את האחריות המוענקת לכם. יחד עם זאת, חשוב לציין שלא כל בעיה בדלתות נכללת במסגרת האחריות המוענקת על ידי מתקין דלתות פנים ולכן חשוב לבדוק את נושא אחריות ועלויות תיקון במידת הצורך עוד בשלב בו אנו בוחרים את זהותו של מתקין הדלתות אשר יבצע עבורכם את פעולת ההתקנה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!