איך לבחור דלת פנים?

בחירה נכונה של דלת פנים היא משימה מורכבת שמושפעת ממסגרת התקציב, מהעדפות אישיות ומסוג העיצוב הקיים בחלל הפנים. לדלתות פנים יש נוכחות דרמטית בחלל הפנים והשימוש בהן הוא יום יומי ואינטנסיבי. כתוצאה מכך, לגיטימי לצפות שדלתות הפנים יהיו גם מעוצבות וגם חזקות ושבמידת הצורך יהיה קל להסיר מהן לכלוך וכתמים.

בשביל לבחור דלתות פנים במבצע או להכיר את ההבדלים בין יצרני דלתות פנים צריך להשקיע כמה ימים בחיפוש ובאיסוף מידע. זה אולי נראה כמו משימה מורכבת אם נמצאים גם ככה בתהליך שיפוץ, אך בסופו של דבר מדובר בהשקעה משתלמת ובעלת השפעה על איכות החיים.

 

צעדים נכונים לבחירה

קודם כל, צריך למצוא תשובה לשאלה איך בוחרים צבע דלתות פנים? אין לכך כמובן תשובה חד משמעית כי לכל אחד ואחת מאתנו סדר עדיפויות אחר, לכן צריך להתחיל בבדיקה של חלל הפנים הקיים. השאיפה בהקשר הזה היא להתאים את הצבע של דלתות פנים לצבע הקירות, לסוג החיפוי או לרצפה. אם עושים את זה בצורה נכונה, אפשר למצוא דלתות פנים בסטנדרט גבוה שממשיכות את הקו הדקורטיבי ומחמיאות לו.

שנית, מומלץ להשוות בין המפרט המלא של דלתות פנים פשוטות וזולות ולזכור שמה שזול לפעמים עולה ביוקר. מנגד, לא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב ואפשר למצוא דלתות פנים במבצע בלי להתפשר על איכות. כאן כל מה שצריך לעשות הוא להשוות בין יצרני דלתות פנים ולתת עדיפות לחברה גדולה, מוכרת ובעלת מוניטין חיובי.

 

דלתות לחדרים מיוחדים

חשוב להבחין בין דלתות פנים לחדרי שינה לבין דלתות לחדרים מיוחדים. בכל הנוגע לבית פרטי, החדרים המיוחדים הם למעשה אלו שבהם יש כמות גדולה של מים, לחות ואדים. במילים אחרות, מדובר על חדרי השירותים, המקלחת, הרחצה ולעיתים גם על חדרי השירות עם מכונת הכביסה והמייבש שליד המטבח.

בבחירת דלתות לחדרים מיוחדים שמים דגש על עמידות בפני מים. ככל שהדלתות עמידות יותר ובעלות סף אטום לחלוטין, כך עולה הסיכוי לעמידות גבוהה וליצירת סביבה נעימה גם בתוך החדרים המיוחדים והרטובים.

 

איזה דלתות פנים כדאי לקנות?

כדאי לקנות דלתות פנים שייתנו מענה לצרכים הקיימים והעתידיים. במקביל, אותן דלתות חייבות להתאים לעיצוב או לפחות לקבוע את הסגנון שמבוקש ומקובל על ידי בני המשפחה. כמו כן, מומלץ לקנות דלתות חזקות ואמינות.

אם רוצים, ניתן גם להגיע לאולמות התצוגה כדי לראות בעיניים את ההבדלים בין דלתות פנים פולימר לבין דלתות פנים מעץ מלא. מטבע הדברים, פולימר הוא חומר גלם בעל מאפיינים אחרים לגמרי בהשוואה לעץ מלא. אם מוכנים להשקיע עוד כמה שקלים עדיף לעשות זאת באמצעות דלתות מעץ מלא, בעוד בדירות שכורות או בחיפוש אחר פתרונות לטווח קצר בלבד ניתן להסתפק גם בפולימר.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!