איך לבחור את הצבע הנכון לדלתות בסגנון עיצוב מודרני?

רכישה של דלתות פנים מתבצעת בין היתר בהתאם לסגנון העיצוב של הדלת ובחירת הצבע הנכון להשלמת המראה העיצובי של הדלת ושל סביבת המגורים. בכתבה שלפניכם נעסוק בנושאים הקשורים לבחירת הצבע הנכון בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם.

 

סגנונות עיצוב לדלתות פנים

דלתות פנים מעוצבות הן למעשה הגדרה רחבה לכל סוגי הדלתות המגיעות בסגנונות עיצוב שונים כגון: עיצוב כפרי, עיצוב קלאסי, עיצוב רטרו ועיצוב מודרני, כאשר בחירת סגנון העיצובי בקטלוג דלתות פנים, חייבת להיעשות בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר ובהתאם לקונספט העיצובי הכללי של סביבת המגורים.

 

כיצד לבחור את הסגנון העיצוב של דלתות הפנים?

בבחירת דלתות פנים לבתים פרטיים המצויים בהליכי בנייה, הרחבה או שיפוץ, מומלץ להיוועץ עם אדריכלים ומעצבים וזאת על מנת לבחון גם אפשרויות שונות לייצור מפתחי דלתות החורגות ממידותיה של דלת סטנדרטית ולצרכי בחירת דלתות מעוצבות המשלבות בתוכן עיצוב עם החומר המתאים ביותר לאווירת העיצוב הכללית של סביבת המגורים. בחירת דלתות פנים לדירות מגורים מקבלן ו/או דירות עם מפתחי דלתות ברוחב וגובה סטנדרטי, מומלץ להסתייע בקטלוגי דלתות עדכניים של החברות השונות העוסקות ומתמחות בייצור דלתות מעוצבות וזאת על מנת להיחשף להיצע גדול של דלתות מעוצבות.

 

מה עוד חשוב לדעת על בחירת דלתות פנים מעוצבות?

מעבר לבחירת הסגנון העיצובי של דלתות הפנים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם והעיצוב הכללי של סביבת המגורים, חשוב לבדוק את התאמת הדלת לכל סוג החדר בו היא תהיה ממוקמת, כאשר בחדרי הרחצה חשוב להתקין דלתות עמידות במים, ביחידת ההורים וחדרי בני נוער חשוב להתקין דלתות אקוסטיות המשלבות בתוכן חומרי גלם מבודדי רעשים לשמירה על הפרטיות, ואילו בחדרי ילדים ותינוקות חשוב להתקין דלתות קלות משקל עם מאפייני נעילה בטיחותיים.

 

בחירת צבע לדלתות הפנים – כיצד?

צבע הדלת נקבע ברוב המקרים בהתאם לחומרי הגלם מהם מיוצרות דלתות פנים, כאשר דלתות עץ מלא לדוגמא יגיעו בגוון עץ טבעי ובגוון וונגה או דובדבן, ואילו דלתות פנים המיוצרות מאלומיניום מאפשרות לכם ליהנות מקשת של צבעים הודות לעובדה שדלתות אלו ניתנות לצביעה בתנור. כמו כן, בחירת הצבע לדלתות הפנים נקבעת בהתאם לסגנון העיצובי של הדלת, כאשר דלתות בעיצוב קלאסי או רטרו הן דלתות פנים בצבע אפוקסי בגוון לבן, אוופייט וגוונים בהירים יותר ואילו דלתות בעיצוב מודרני וצעיר יותר יגיעו בגוונים דומיננטיים יותר.

 

היוועצות מוקדמת עם מעצבי דלתות פנים

חברות מובילות בתחום ייצור דלתות פנים, מאפשרות לקהל לקוחותיהן ליהנות משירותי ייעוץ מקדימים עם מעצבי הדלתות בחברה. היוועצות זו נועדה בין היתר לצרכי ייצור דלתות פנים בהתאמה אישית מלאה במסגרתה אתם קובעים (ביחד עם מעצבי הדלתות) את סוג הדלת, חומרי הגלם מהם תיוצר הדלת, הסגנון העיצובי של הדלת ומאפיינים נוספים הנחוצים לכם, לרבות, בידוד אקוסטי, בידוד תרמי ועמידות למים.

 

אחריות ברכישת דלתות פנים

כאשר אתם ניגשים אל רכישת דלתות פנים, חשוב לוודא שמוענקת לכם אחריות לתקופת זמן מורחבת ככל הניתן. אנו ממליצים לכם להתרחק מכל אותם מקומות המשווקים דלתות פנים ללא מתן אחריות כזו או אחרת במעמד הרכישה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!