דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר

דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר – המידע שחשוב להכיר

החלפת דלתות פנים בבית מהווה פעולה שמבצעים אחת למספר שנים. כאשר אנו עושים זאת, קיים הכרח לקבל את התמורה הרבה ביותר להשקעה, והדרך הטובה ביותר לכך היא באמצעות מבצעים שכוללים גם את ההתקנה עצמה

דלתות במבצע

עבור דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר של 1500 שקלים פר דלת בהחלט יכול להיות אפשרי, אך חשוב כי תכירו בדיוק כיצד נקבע המחיר ומהן האפשרויות. להלן מידע מועיל שיעזור לכם.

 

דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר – הדבר נקבע על פי מספר גורמים

חיפוש באינטרנט אחר דלתות פנים במבצע יראה לכם מספר רב של תוצאות עם הבטחות גרנדיוזיות למחירים מאוד נמוכים. המחיר של הדלתות הינו פקטור של מספר גורמים כך שעליכם לבדוק האם אכן מדובר במוצר איכותי במבצע או באחיזת  עיניים. הגורמים שיש להתייחס אליהם הינם:

דלתות פנים במבצע כולל התקנה

  • חומרים – האם הדלת עשויה מחומרים איכותיים כגון עץ מלא, פולימר, אלומיניום, זכוכית או שמדובר בסנדוויץ זול?
  • תו תקן – דלתות פנים זולות מדי עשויות להיות מתוצרת שאינה ידועה ולכן אינן מגיעות עם תו תקן ישראלי. ראו הוזהרתם שכן דלתות ללא תו תקן לא נבדקו, העמידות שלהן מוטלת בספק וכמו כן, ייתכן וכוללות שימוש בחומרים שאינם מיועדים לשימוש פנים (רעילים).
  • משקופים – פעמים רבות דלתות מוצעות במבצע תוך כדי השמטת פרט חשוב, עניין המשקופים. כשמדברים על דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר העסקה צריך לכלול גם את התקנת המשקופים ולא רק את הדלת עצמה. שלא יפתיעו אתכם עם עלויות נוספות!

דלתות פנים במבצע כולל התקנה שמוצעות במחיר נמוך מידי, חייבות להדליק אצלכם נורה אדומה.   מלבד דלתות פולימריות פשוטות, שעלותן עשויה להתחיל מ- 500 שקלים בלבד, קשה מאוד למצוא דלתות פנים איכותיות במחיר שנמוך מ- 1,000 שקלים לדלת כולל התקנה.

דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר – גם לסוג המנגנון ישנה משמעות

בבואכם לרכוש דלתות פנים מחיר העסקה יכול להיות שונה בין דלת לדלת, גם כאשר מדובר באותם חומרי ייצור. ההבדל טמון בסוג המנגנון של הדלת, כמו במקרה של דלתות הזזה לעומת דלתות רגילות שנפתחות במנגון של ציר. אלו האחרונות הן דלתות רגילות, שנפתחות כלפי פנים החדר ומחייבות למעשה השארת מקום פנוי בכל נפח רדיוס הפתיחה שלהן. ליד דלתות אלו לא ניתן למקם ארונות בגדים, שולחנות, כסאות או מדפים ולכן הן לא כל כך מתאימות לחדרים קטנים.

דלתות הזזה לעומת זאת נפתחות בצורה אופקית באמצעות מסילה הממוקמת בפנים החדר. מחיר דלתות פנים מסוג הזזה הינו גבוה יותר פר הגדרה מאשר דלתות ציריות וזאת משום התוספת על המנגנון. אך אין ספק כי מדובר בדלתות שבהחלט שוות את ההשקעה שכן הן חוסכות במקום ומאוד יעילות.

דלתות כולל התקנה

אם את מעדיפים את מנגנון ההזזה ונתקלתם במבצע על דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר העסקה אמור להיות תלוי בסוג ההתקנה, שכן התקנת דלתות פנים מסוג הזזה יכולה להיות אחת מהבאות:

  • התקנה רגילה – המסילה נמצאת בחלק הפנימי של החדר, מוסתרת חלקית, כאשר הדלת מחליקה לאורך הקיר הפנימי באופן גלוי.
  • התקנה עם מסילה דקורטיבית – כמו במקרה הראשון, אלא שהמסילה מחופה בקרניז מעוצב. אפשרות זו תספק לכם דלתות פנים מעוצבות במיוחד.
  • דלת הזזה לכיס פנימי – יצירת כיס שאליו תיכנס הדלת במצב פתיחה ותהיה נסתרת מהעין.
  • דלת הזזה לכיס פנימי ללא משקוף – כך שלא ניתן להבחין שקיימת דלת הן במצב פתוח והן במצב סגור.

לכל סוג התקנה מחיר שונה לגמרי, כך שעליכם לברר את העניין מראש.

 

למה עוד חשוב לשים לב?

דלתות פנים במבצע כולל מחיר התקנה זה דבר מצויין, אך עליכם לבדוק עוד כמה דברים לפני הרכישה:

  • בידוד אקוסטי – דלתות עץ מלא מבודדות היטב מבחינה אקוסטית אך גם דלתות אחרות, שלהן מילוי פלקסבורד או כוורת איכותיים. בידוד אקוסטי נדרש בעיקר בחדר השינה של ההורים והילדים.
  • עמידות במים – כיום ניתן למצוא דלתות פנים איכותיות שגם עמידות במים. אלו הן דלתות פולימר שמשמשות בעיקר לחדרי רחצה ומגיעות בשלל עיצובים נהדרים.

כעת כשיציעו לכם דלתות פנים במבצע כולל התקנה מחיר העסקה יהיה ברור לכם. רכשו בחוכמה!

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!