ההבדלים בין דלתות פנים ודלתות חוץ

עיצוב בית אינו משול לריצת ספרינט – אלא לריצת מרתון. עלינו לשקול היטב מה הרהיטים שאנו מעוניינים שיהפכו את המבנה בו אנו מתגוררים לבית, במלוא מובן המילה – כזה שמשקף אהבה, משפחתיות וטעם ייחודי שלנו, של בני זוגנו ואפילו של הילדים.

הדרך הנכונה לבחור את נותן השירות שנקנה ממנו רהיטים היא לוודא שהוא ניחן בתמהיל הנדיר בין ידע מקצועי עשיר ועדכני, ניסיון רב שנים וגישה שירותית ואנושית, לצד מחירים הוגנים ושווים לכל נפש. זה בדיוק השילוב יוצא הדופן שהפך את דלתות בכר לחברה המובילה בישראל כבר 60 שנה במכירת והרכבת דלתות איכותיות, הן כשמדובר בדלתות פנים זולות והן כשמדובר בדלתות חוץ זולות.

 

אז מהם ההבדלים בין דלתות פנים ודלתות חוץ?

דלתות פנים זולות בסטנדרט הגבוה ביותר, כמו אלו שחברת דלתות בכר מציעה ללקוחותיה, עשויות להגיע במגוון רחב וייחודי של סוגים ועיצובים: מדלתות צבע אפוקסי קלילות ובעלות מראה צעיר או דלתות פנים עבות וחסינות העמידות במים, דרך דלתות פנים זולות המעוצבות באופן אופנתי ודלתות הזזה אלגנטיות, ועד לדלתות פנים זולות איכותיות וקלאסיות העשויות מזכוכית.

דלתות פנים בזול יכולות, אם כן, להיות עשויות ממגוון חומרים כגון עץ, זכוכית ומתכת, לכלול שילובים שונים בין החומרים ומבחר ענק של ציפויים, דוגמאות וצבעים. הדבר החשוב ביותר כשאנו קונים דלתות פנים בזול הוא לוודא שהן משתלבות בעיצוב הכולל של הבית, באופן שמביא לידי ביטוי את טעמכם, אישיותכם וחזונכם הייחודיים.

 

קנייה של דלתות פנים זולות

בעוד שכשאנו קונים דלתות פנים זולות אנו מכוונים בראש ובראשונה לעיצוב הפנים של הבית, דלתות חוץ זולות חייבות למלא גם תפקיד נוסף: הגנה על הבית מפני פורצים ומבקרים לא קרואים. דלתות חוץ צריכות להיות מצד אחד אטרקטיביות, אלגנטיות ובעלות עיצוב אסתטי שיתאים לחזות של הבית בכללותו, ומצד שני להיות עשויות מחומר חסין יותר (כגון פלדה) שיהיה עמיד בפני פורצים. חשוב לא להתפשר לא על מראה ולא על חוסן ועוצמה, ולוודא שהדלתות יהיו נעימות לעין ואפקטיביות כאחד.

 

דלתות בכר – דלתות בסטנדרט הגבוה ביותר

לפני 60 שנה הוקמה חברת דלתות בכר במטרה להגשים חזון שלפיו לכל בית בישראל מגיעות דלתות פנים ודלתות חוץ זולות ברמה הגבוהה ביותר שישנה בשוק. מאז הפכה החברה שלנו למובילה בישראל בתחום מכירת והרכבת דלתות לבית. צרו אתנו קשר ותנו לנו לעזור גם לכם לעצב את הבית שתמיד חלמתם עליו.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!