דלתות פולימר למטבח

מהן דלתות פולימר? אילו שימושים יש לדלתות פולימר ומה ההבדל בין דלתות פנים פולימריות לבין דלתות פולימר למטבח? על דלתות פולימר לסביבת דלתות פולימר למטבח המגורים בכתבה שלפניכם.

דלתות פולימר הן למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות המיוצרות מחומרי פולימרי. חומר זה הינו מעין פלסטיק דחוס המהווה את חלקה הפנימי של הדלת, כאשר החיפוי החיצוני של הדלת מיוצר לעיתים מחומר פולימרי אף הוא ולעיתים הוא מיוצר מחומרי גלם שונים המשמשים לצרכי חיפוי דלתות פנים. דלתות פולימר כוללות בתוכן שני סוגים עיקריים של דלתות, כאשר הסוג הראשון כולל בתוכו דלתות פנים פולימריות המשמשות לחדרי המגורים השונים בשטח הדירה או הבית ואילו הסוג השני של דלתות פנים פולימר משמש למטרות התקנתן של דלתות לארונות מטבח פולימר.

 

המאפיינים של דלתות פולימר למטבח

גם דלתות פנים פולימריות וגם דלתות פולימר למטבח מתאפיינות בין היתר בעמידות למים והן בעלות משקל קל ונוח המאפשר את פתיחתן וסגירתן ללא כל הפעלת מאמץ וזאת בניגוד לדלתות המיוצרות מעץ מלא המחייבות הפעלת כוח בעוצמה משתנה בעת פתיחתן או סגירתן. דלתות פולימר משווקות בעלויות נמוכות בהשוואה ליתר סוגי דלתות הפנים ו/או דלתות לארונות המטבח, ולכן הן נחשבות לסוג נפוץ של דלתות בבתים רבים בישראל.

יחד עם זאת, השימוש הנפוץ ביותר בדלתות פולימר מיושם דווקא בסביבת המטבח ולא כדלתות פנים וזאת לנוכח העובדה שדלתות הפולימר הן סוג של דלתות אשר אינו מספק מענה אופטימאלי בכל הנוגע לבידוד רעשים. יחד עם זאת, חשוב לציין שקיימים מספר סוגים שונים של דלתות פולימר, כאשר ההבדלים ביניהם טמונים ביחס בין חומרי הגלם השונים המשמשים לצורך ייצורם. הדלתות הזולות ביותר בקטגוריית דלתות פולימר הן למעשה דלתות בהן החומר הפולימרי הינו גדול יותר מחומרי העץ המעובד ואילו הדלתות האיכותיות יותר בקטגוריית דלתות פולימר הן הדלתות בהן היחס בין חומרי העץ המעובד לחומרים הפלסטיים המשמשים לצורך ייצור הדלתות הינו שווה.

 

דלתות פולימר לסביבת המטבח – כל היתרונות

דלתות פולימר למטבח הן למעשה דלתות פתיחה וסגירה לארונות המטבח. דלתות אלו עמידות למים ולחות ולכן הן נחשבות לדלתות יעילות לסביבת המטבח. דלתות לארונות מטבח פולימר מותאמות למטבחים שונים וזאת הודות לציפוי העוטף את הדלתות. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של גווני ציפוי לעיצוב מטבח פולימר, לרבות, גוון דמוי עץ לצרכי מטבח בהתאמה לעיצוב הבית שלך פולימר כפרי.

היתרון הבולט של דלתות פולימר למטבח טמון בעבודה שמדובר בסוג הדלתות הזולות ביותר בקטגוריה ולכן ניתן להחליף כל דלת או את כל מערכת הדלתות במטבח בכל פעם שתרצו לחדש את הסגנון העיצובי של סביבת המטבח. חשוב לציין שבדומה לדלתות פנים פולימריות גם דלתות פולימר למטבח מגיעות באיכויות שונות הנקבעות בהתאם ליחס שבין חומרי הגלם המשמשים לצורך ייצורן שהוא למעשה היחס בין חומרי העץ המעובד לבין החומרים הפלסטיים הידועים בשם חומרים פולימריים.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
בחרתם נכון!