דלתות פנים למינטו או פורמייקה?

דלתות פנים למינטו או פורמייקה? מה ההבדל בין דלתות חוץ לבין דלתות פנים לבית? כיצד ניתן להתאים את הדלתות לתקציב ולסגנון העיצוב בבית?

חלק גדול מאד מחלל הבית כולל דלתות פנים וכן דלתות כניסה. ככל שהדלתות הללו מעוצבות בחכמה ומותאמות למראה הכללי של הבית, כך נוצרת אחידות בבית, הן מבחינת הצבעים והן מבחינת המראה והסגנון.

 

דלתות פנים למינטו או פורמייקה בהתאמה לדרישות?

דלתות פנים מעוצבות תורמות למראה הכללי ולעיצוב של הבית. עם זאת, במקרים רבים הדרישה היא להוזיל ככל האפשר את המחיר שלהן. אופי הציפוי משפיע מאד על מחיר הדלת. הפורמייקה הינה חומר יקר יחסית, ולפיכך דלתות פנים לבית המצופות פורמייקה הן יקרות יחסית עבור דלתות למינטו. עם זאת, הן עמידות לטווח ארוך יותר. דלתות פנים זולות עשויות להיות מצופות למינטו, או צבועות בצבע שמן ללא ציפוי כל שהוא.

בחירת דלתות פנים וכן דלתות חוץ לבית, משפיעה על המראה הכללי בו. אם יש לך התלבטות באשר לדלת המועדפת ובאשר לסוג הציפוי, זה המקום עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם ילוו אותך וייעצו לך בבחירת הדלת המתאימה ביותר לצרכים ולעיצוב הכללי בבית שלך.

עיצוב הבית ותכנון החללים הפנימיים בו הפך לדבר מקובל, וההשקעה בו רק הולכת וגדלה עם השנים. ככלות הכל, הבית הוא המקום שבו אנו מבלים חלק ניכר מהזמן, ואך טבעי שכל אחד רוצה לבלות את הזמן הזה במקום המעוצב על פי רצונו ובטעמיו.

 

דלתות פנים למינטו, דלתות כניסה ומה שביניהם

דלתות חוץ הן הדלתות המפרידות בין הבית לבין הרחוב. האופי והמראה של הדלתות הללו נגזר מהתפקיד שלהן. הדלתות הללו יותר מאסיביות ויותר עמידות בפגעי מזג האוויר מצד אחד, ובניסיונות של בני בלייעל לפרוץ אותן ולחדור דרכן לבית מצד שני. גם הציפוי של דלתות כאלה הוא, מטבע הדברים, עמיד יותר.

דלתות פנים לבית הן הדלתות המפרידות בין חדרי הבית השונים. דלתות אלה חשובות בשמירה על הפרטניות (לדוגמא – הפרטיות של הילדים, הפרטיות של ההורים או של האורחים בבית), אבל יש להן השפעה לא קטנה על מראה הבית.

 

דלתות פנים למינטו או פורמייקה? ההבדלים ביניהם

דלתות פנים למינטו בבית, בדומה לדלתות של הארונות השונים בו, יכולים להיות מצופות בשני סוגים עיקריים של ציפוי – פורמייקה או ציפוי למינטו.

החומר שכולנו מכירים בשם פורמייקה, עשוי למעשה מסוג מסוים של נייר, המוטבל בחומר הנקרא מלמין. מדובר בסוג של שרף, שיחד עם הנייר הוא הופך לחומר קשיח שניתן לצפות בעזרתו דלתות, רהיטים וחפצי עץ אחרים. את הצבע והציורים או הצורות על גבי הפורמייקה מעניק לה הנייר, ואת הקשיחות מעניק לה הפלומין.

ציפוי למינטו, לעומת זאת, הינו סוג של פלסטיק דק, ששכבה דקה ממנו מודבקת על גבי הדלת. ניתן להזמין ציפוי למינטו בצבע, בצורה ובטקסטורה משתנים, הן בעיצוב אישי והן מקטלוגים שחברות בתחום מוציאות מעת לעל.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

לשיתוף המאמר:
קבלו הצעה ללא התחייבות
הדלתות הכי פופולריות שלנו
בחרתם נכון!